Planering, planering, planering

Ja, så denna vecka är en väldigt lugnt vecka. Föreläsningsvis alltså. Jag hade 2 h föreläsning idag i fordringsrätt, sedan har jag inget i morgon eller på torsdag, och på fredag har jag 2 h med fordringsrättsövningar. Så i morgon bär det av till min fina farmor i Västerås, och sedan på fredag bär det av "hem" till Stockholm.

Jag skulle vilja säga att Sthlm är mitt hem, jag är ju trots allt uppvuxen där, men det är inte längre mitt hem. Det blir mer att jag åker dit och hälsar på. Det är en hel del som ska göras; gymkortet ska överlåtas, middagar ska ätas, det ska festas och träffas med kompisar och familj, det ska packas det absolut sista inför flytten den 29, samt att jag ska leta efter en cocktailklänning till finsittningen som är samma datum. Utöver det har jag ett retorikseminarium att förbereda mig för, där jag ska läsa två rättsfall (ohyeah, det är nu jag känner att jag har valt rätt utbildning!!) och sen diskutera dessa med de andra studenterna i min grupp.

Okej, en hel del info. Men så ser det ut i af. Du behöver inte komma ihåg allt, bara jag gör det.

I af, nu ska jag återgå till städandet. Rummet ser ut som ett bombnedslag, och det är väl inget jag tycker så värst mycket om!

Mischeif managed

(Jag slänger in en bild på vackra Väddö för att det ska finnas något kul att titta på)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0