Something Borrowed

En sak jag alltid gör när jag sätter på mig skorna är att jag tömmer den första skon på eventuella stenar och skräp, men inte andra skon. Detta resulterar i att jag går och sparkar med det senare benet för att få bort stenarna från under foten. Varför det är så vet jag inte, men jag kommer alltid på det så fort jag har satt på mig skorna.

Örebro är en jättefin å lugn stad, i jämförelse med Stockholm. Men det är inte det som är det bästa, och inte heller är det stadsbussarnas punktlighet heller, utan det är vädret jag gillar mest. Jag älskar, som de flesta av mina vänner vet, oväder. Regn, blåst, åska och blixtar. Det finns inget som är så mysigt. Och faktiskt, sedan jag kom till Örebro har vi haft en eller flera av dessa väderlekar varje dag.

Idag kom min efterlängtade bok, Something Borrowed. Filmen är superbra, så jag kände att jag måste läsa boken. Shame on me, jag brukar göra tvärt om, har som regel att göra tvärt om. Men till mitt försvar visste jag faktiskt inte att det fanns en bok. I af, nu har jag den och ska sträckläsa den tills i morgon :3

Mischief managed



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0